Volkswagen rozšiřuje svoji nabídku mírně oplastovaných vozů. Přichází praktický model Cross Caddy.
Volkswagen Caddy se již nyní nabízí s pohonem obou náprav 4Motion. To přímo vybízí k výrobě verze, která se více přiblíží populárním SUV.
Nejde samozřejmě o žádnou úpravu do těžkého terénu. Podvozek je nicméně opatřen ochrannými kryty a plastové doplňky kolem kol a na náraznících by měly vydržet o něco více než choulostivý lak karoserie.
Pohled na technické změny však přisvědčí, že tady jde spíše o styl než o terénní schopnosti. Nejsou totiž žádné. Vůz jen stojí na 17palcových kolech s větším průměrem, díky čemuž je podvozek přeci jenom o něco výše nad zemí. Nakonec, ani pohon všech kol není podmínkou, Volkswagen oplastuje i variantu s pohonem předních kol.
K originálnímu vzhledu mají přispět také laky. Těch je v nabídce osm, přičemž nejzajímavější z nich je jedovatě zelená Viper. Vylepšen je také vzhled interiéru, zejména dvoubarevným provedením, které koresponduje s barvou karoserie.
V nabídce bude více motorů o výkonech 85 až 170 koní, zakoupit půjde také verze na plyn. Mimo pohonu všech kol půjdou některé motorizace kombinovat také s předovovkou DSG.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?