Teprve před několika dny jsme představili elegantní verzi nové Mazdy 6. Nyní tu máme praktickou verzi - kombík.
Z prvních snímků nového snímku je patrné, že konstruktérům šlo více o styl nežli o praktičnost. Poměrně plynule se snížující záď může být překážkou pro naložení některých větších předmětů. Ale ruku na srdce - od toho tu Mazda 6 není.
Dynamický vzhled přídě není díky tomuto řešení nijak narušován příliš krabicoidním řešením zádě. I kombik tak působí vyrovnaně a sexy.
Technika bude prakticky jistě shodná se sedanem. Celým vozem tak budou protkány technologie Skyactive snižující spotřebu.
Oficiální představení verze pro Evropu se odehraje na autosalonu v Paříží, kde bychom se měli dozvědět také nabídku populárních dieselových motorů.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?