Na nedávné prezentaci modelu Rapid ukázala automobilka Škoda několik snímků, které by mohly, podle některý přítomných novinářů, představovat předobraz třetí generace modelu Octavia.
Níže uvedené obrázky, které zveřejnil francouzský L'Automobile a dali vzniknout diskuzi o tom, zda automobilka opravdu ukázala model Rapid. Podrobnější studie snímků ukazuje, že zobrazený vůz opravdu není Rapid, případně jeho hatchbacková verze.
Delší rozvor a uhlazený design ukazují spíše na příbuznost s konceptem VisionD, který by se měl stát předobrazem nové Octavie.
Co přesně fotografie ukazují vědí pouze zasvěcení lidé z automobilky Škoda. Co však můžeme s jistotou říci je, že nová Octavia by měla mít premiéru příští rok, pravděpodobně v Ženevě a její design bude ovlivněn modely Rapid a VisionD.
S největší pravděpodobností se náznak budoucí Octavie na prezentaci nedostal náhodou, ale jako součást marketingové strategie značky. Automobilka tak postupně navnazuje své příznivce na nový model a zároveň nechá zákazníkům prostor pro jejich fantazii, aby mohli nad novým modelem přemýšlet, jak bude vypadat, jak se v něm budou cítit. Tyto fantazie mají za výsledek, že se zákazníci na nový vůz těší a to je přesně to, čeho chce automobilka dosáhnout.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?