Na nedávné prezentaci modelu Rapid ukázala automobilka Škoda několik snímků, které by mohly, podle některý přítomných novinářů, představovat předobraz třetí generace modelu Octavia.
Níže uvedené obrázky, které zveřejnil francouzský L'Automobile a dali vzniknout diskuzi o tom, zda automobilka opravdu ukázala model Rapid. Podrobnější studie snímků ukazuje, že zobrazený vůz opravdu není Rapid, případně jeho hatchbacková verze.
Delší rozvor a uhlazený design ukazují spíše na příbuznost s konceptem VisionD, který by se měl stát předobrazem nové Octavie.
Co přesně fotografie ukazují vědí pouze zasvěcení lidé z automobilky Škoda. Co však můžeme s jistotou říci je, že nová Octavia by měla mít premiéru příští rok, pravděpodobně v Ženevě a její design bude ovlivněn modely Rapid a VisionD.
S největší pravděpodobností se náznak budoucí Octavie na prezentaci nedostal náhodou, ale jako součást marketingové strategie značky. Automobilka tak postupně navnazuje své příznivce na nový model a zároveň nechá zákazníkům prostor pro jejich fantazii, aby mohli nad novým modelem přemýšlet, jak bude vypadat, jak se v něm budou cítit. Tyto fantazie mají za výsledek, že se zákazníci na nový vůz těší a to je přesně to, čeho chce automobilka dosáhnout.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.