Druhá generácia japonského hatchbacku Toyota Auris sa opäť predčasne ukázala na cestách, prichytili ju pri tom špionážni fotografi.
Odhaľovanie novej generácie kompaktného hatchbacku Toyota Auris zrejme nejde automobilke podľa plánu. Alebo si myslíte, že by bola druhá séria špionážnych fotografií celkom odhalenej novej generácie Aurisu len čistou náhodou? Nech je to akokoľvek, faktom je, že druhá generácia japonského hatchbacku sa od predchodcu radikálne odlíši. Nové fotografie priniesol britský magazín Autocar.co.uk.
Podľa dostupných fotografií môžeme konštatovať, že vzhľad nového Aurisu bude o čosi ostrejší, ako u predchodcu. Nie, Auris ani vo svojom druhom vydaní zrejme nikoho na prvý pohľad nechytí za srdce, no predná aj zadná časť nesú ostrejšie rysy než doteraz. Otázkou však je, či nie je takýto dizajn už trochu prekombinovaný...
Neoficiálne informácie hovoria o tom, že pod kapotou nového Aurisu sa objavia naftové motory s objemom 1,6 a 2,0 litra z dielní nemeckého BMW. Tie nahradia aktuálne motory 1.4 D-4D, 2.0 D-4D a 2.2 D-CAT. V ponuke nebudú chýbať ani osvedčené motorizácie 1,33 VVT-i a 1,6 VVT-i, ponuku má obohatiť aj preplňovaná „jedna-šestka“. Samozrejmosťou bude aj hybridná verzia Auris HSD.
Nová Toyota Auris by sa mala dostať na trh už začiatkom budúceho roka.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.