Britské Mini uvoľnilo zopár oficiálnych snímkov nového modelu Paceman, ktorý mieri do kategórie trojdverových SUV vozidiel.
Automobilka Mini uvoľnila oficiálne špionážne fotografie nového modelu Paceman. Aj keď je novinka na fotografiách v zadnej časti ešte zahalená, jej podobu si vieme predstaviť. V skutočnosti ide o trojdverovú verziu nedávno predstaveného Mini Countryman.
Mini Paceman mieri podľa zástupcov automobilky do triedy SAC, teda Sports Activity Coupé. Zakladateľom tejto kategórie vozidiel je nemecké BMW X6, britský Paceman je prvým SAC v kategórii kompaktných vozidiel.
Aj keď novinka dostane vlastný názov, technika, rozmery a z veľkej časti aj dizajn sú prevzaté z modelu Countryman. Paceman na rozdiel od svojho brata dostane vlastné tvary zadnej časti karosérie. Totožná bude aj technika pod kapotou oboch modelov.
Mini Paceman bude verejnosti oficiálne predstavené na jesennom autosalóne v Paríži, jeho predaj bude spustený na jar budúceho roka.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?