Nedávno uvedený sedan Rapid dostane menšího sourozence v podobě verze hatchback. Jeho pravděpodobnou podobu známe již z konceptu Vision D.
Obchodní ředitel automobilky Škoda, Jürgen Stackmann, prohlásil v rozhovoru pro časopis Autocar, že :" Hatchbacková verze modelu Rapid bude výrazně kratší, než výchozí liftback. Nový Rapid hatchback dostane masivní c sloupek bez bočního okna, což vozu zajistí styl VW Golf"
Stackmann dále potvrdil. že nová karosářská verze Rapidu nebude přesnou kopií konceptu Vision D. Tvrdí je, že se nebude jednat o totožný vůz. Stackman doslova prohlásil, že se nebude jednat o přesně to auto. Třídveřová verze vozu v nabídce nebude, protože automobilka nepředpokládá dostatečný zájem o tuto karosářskou variantu.
Technika vozu by měla zůstat identická s karosářskou verzí liftback, stejně jako nabídka motorů
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?