Nedávno uvedený sedan Rapid dostane menšího sourozence v podobě verze hatchback. Jeho pravděpodobnou podobu známe již z konceptu Vision D.
Obchodní ředitel automobilky Škoda, Jürgen Stackmann, prohlásil v rozhovoru pro časopis Autocar, že :" Hatchbacková verze modelu Rapid bude výrazně kratší, než výchozí liftback. Nový Rapid hatchback dostane masivní c sloupek bez bočního okna, což vozu zajistí styl VW Golf"
Stackmann dále potvrdil. že nová karosářská verze Rapidu nebude přesnou kopií konceptu Vision D. Tvrdí je, že se nebude jednat o totožný vůz. Stackman doslova prohlásil, že se nebude jednat o přesně to auto. Třídveřová verze vozu v nabídce nebude, protože automobilka nepředpokládá dostatečný zájem o tuto karosářskou variantu.
Technika vozu by měla zůstat identická s karosářskou verzí liftback, stejně jako nabídka motorů
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.