Peugeot vypustil další sadu snímků svého sedanu za příznivou cenu, který se dočká označení 301. Ukazuje, že robustní vůz má zvládnout i špatné cesty zejména na východě.
Třída sedanů za příznivou cenu se pomalu rozšiřuje. Dosud tento trh prakticky ovládal Renault Fluence. Část z něj mohla ubrat také Dacia Logan, která je však menší a přeci jen méně komfortní. Nyní však do přímého souboje s Fluence přicházejí čtyři vozy ze dvou koncernů. Seat Toledo a Škodu Rapid již známe. Peugeot 301 se již také částečně ukázal. A také Citroën si chystá své slovo do této pranice v podobě modelu C-Elysée.
Podívejme se ale nyní především na zmíněný Peugeot, ke kterému automobilka poskytla nové snímky a pár informací navrch. Vůz bude měřit na délku 444 cm (Rapid měří 448 cm), jeho kufr nabídne nemalých 506 litrů objemu.
Peugeot zdůrazňuje zejména velkou odolnost nového vozu. Jeho pevnost má být nadprůměrná a díky tomu má dobře zvládat nástrahy nekvalitních i nezpevněných cest. Zejména první problém se jistě týká i ČR. Za důkaz důrazu na země s nepříznivým podnebím považujme například zdvojení těsnění proti prachu a vlhkosti.
Pod kapotou se mají přinejmenším ze začátku ukázat tři motory. Základem bude tříválec 1,2 VTi o výkonu 71 koní, silnější alternativou se má stát čtyřválec 1,6 VTi o výkonu 115 koní. Diesely zastoupí 1,6 HDi o výkonu 92 koní.
Prodeje novinky mají být zahájeny na sklonku tohoto roku.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?