Americko-taliansky kabriolet Lancia Flavia Cabrio sa o pár týždňov dostane aj na európske automobilové trhy. Pripomeňme si detaily o technike, ku ktorým prikladáme nové fotografie.
Americko-taliansky kabriolet Lancia Flavia Cabrio sa čoskoro dostane do Európy, kde ho značka bude ponúkať v jednom luxusnom stupni výbavy s jedinou motorizáciou. Pre úplnosť informácii pripomeňme, že v skutočnosti ide o kabriolet odvodený od amerického sedanu Chrysler 200, ktorý sa pôvodne pod značkou Lancia mal predávať aj v Európe, no neskôr si to predstavitelia Lancie rozmysleli.
Lancia Flavia Cabrio je štvormiestny kabriolet s plátennou elektricky sťahovateľnou strechou. Napriek vonkajšej dĺžke 4,9 m a rázvoru náprav 2,76 m budú zadné sedadlá skôr núdzové. Automobil bude jazdiť na 18-palcových zliatinových diskoch, zvonku zaujme decentnými prvkami z chrómu na prednej i zadnej časti karosérie, koncové svetlomety využívajú technológiu LED.
Štandardná výbava kabrioletu bude bohatá, obsahuje ABS, ESP a štvoricu airbagov, z luxusných prvkov spomenieme interiér čalúnený kvalitnou kožou, pochrómovanú stredovú konzolu s multimediálnym systémom U-Connect s navigáciou, tempomat, bluetooth alebo špičkovú audiosústavu značky Boston.
Pod kapotou pracuje benzínový štvorvalec so zdvihovým objemom 2,4 litra a maximálnym výkonom 125 kW/170 k (220 Nm). Luxusný kabriolet je tak určený skôr na defenzívnu jazdu s vetrom vo vlasoch.
Lancia Flavia Cabrio sa na talianskom trhu sa predáva za 38 900 eur, ceny pre náš trh zatiaľ nie sú známe.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.