Opel Movano a Renault Master s viacerými vylepšeniami

Braňo Porubčan, 5. června 2012, 11:56 Google+

Dvojica úžitkových modelov Opel Movano a Renault Master, je teraz ešte úspornejšia, bezpečnejšia a komfortnejšia vďaka rozličným vylepšeniam v oblasti pohonu a systému infotainmentu.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
renault master

renault master | foto: Renault

Sdílejte článek

Opel Movano a Renault Master majú jednu najširších ponúk verzií karosérie na trhu úžitkových vozidiel, čo umožňuje prakticky každému zákazníkovi nájsť špecifický model, optimálny pre jeho potreby. Ponuka zahŕňa skriňové dodávky (k dispozícii v štyroch dĺžkach a troch výškach karosérie), kombi, valník s jednoduchou alebo dvojitou kabínou, podvozok so skriňovou nadstavbou ako aj celý rad konverzií priamo od výrobcu, vrátane trojstranného sklápača, pojazdného podvozka a minibusu. Rovnako sa predáva vo verzii s pohonom zadnej, alebo prednej nápravy. Vďaka ním Movano a Master vyhovujú širokej škále individuálnych požiadaviek.

 

Turbodiesel 2.3 CDTI (2,3 dCi) je pre dvojicu pracantov naladený na tri výkonové verzie: 74 kW/100 k, 92 kW/125 k a 107 kW/146 k. Na motoroch 2.3 CDTI (2,3 dCi) 74 kW a 92 kW, ktoré sa štandardne kombinujú so 6-stupňovou manuálnou prevodovkou, výrobca uskutočnil rozličné optimalizácie. Modifikácie sa týkajú olejového čerpadla, hydraulického čerpadla posilňovača riadenia, oleja prevodovky a elektronickej riadiacej jednotky. Spolu s pneumatikami s nízkym odporom valenia tieto konštrukčné opatrenia prispeli k zníženiu spotreby paliva a emisií CO2.

Pri verziách Movano/Master 2.3 CDTI/2,3 dCi s výkonom 74 kW/100 k a 92 kW/125 k, pohonom predných kolies a karosériou typu skriňová dodávka (dĺžka 5048 mm, výška 2496 mm) sa spotreba paliva a emisie CO2 znížili o 9 percent a teraz majú hodnoty 7,8 l/100 km a 205 g/km. Podobné zlepšenia sa dosiahli aj pri 9-sedadlovej verzii Combi (dĺžka 5048 mm, výška 2307 mm), ktorá má teraz spotrebu paliva a emisie CO2 oproti predchodcovi nižšie o 7 percent (7,2 l/100 km, 190 g/km),zhodné pri obidvoch výkonových verziách.

 

Pre zvýšenie komfortu a bezpečnosti majú všetky systémy infotainmentu štandardne modul Bluetooth a rozhranie USB. Na želanie môže byť interiér vybavený navigačným systémom TomTom na báze pamäťovej karty SD.

Vytisknout

Diskuze: Opel Movano a Renault Master s viacerými vylepšeniami

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

MP4-12C

McLaren MP4-12C - vyšší výkon zdarma

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud