Škoda uvolnila první tři snímky nového modelu Rapid. Neukazují mnoho, jasné ale je, že podobnost s konceptem MissionL bude značná.
Škoda Rapid se blíží a s novou tváří volí automobilka novou strategii. Zatímco dříve se o snímky automobilka nechtěla před oficiálním představením téměř vůbec podělit, vypustila maximálně nějaký zatemněný pohled, nyní se Škoda přidává k postupné odhalovací taktice.
V souladu s ní tu nyní máme trojici snímků, které zachycují detaily nového vozu. Již na první pohled je naprosto zřejmé, že z konceptu MissionL se do sériové výroby přeneslo téměř vše. Z karoserie zatím vidíme zadní světlomet, který tvarem i umístěním přesně odpovídá zakomponování do nedávného konceptu. Mírně se změnila jen grafika.
Identická je také příď s novým poznávacím znamením Škody - nové logo je umístěno na "nose", který již není součástí chromování masky. Stejných tvarů využívá i kapesní Škoda Citigo.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?