Výstřední automobilka SsangYong představuje další vůz navracející značce trochu normálnější tvář. Facelift Rextonu přibližuje značku k modernějšímu vozovému parku.
Rexton byl jedním z normálnějších vozů v nabídce značky. Naopak - oproti šílenství jiných kousků působil velmi stroze, až zbytněle. I to se má změnit. Rexton dostal facelift, který z něj dělá docela sexy vůz.
Příď vozu je přepracována do posledního šroubku. Pryč je nudná a nevýrazná šeď. Naopak, atraktivní tvary přibližují vůz designové konkurneční špičce. Malé, užší světlomety s výraznými pásy denního svícení, dynamicky roztažená přední maska, sportovně profilované vdechy vzduchu, to vše má na další léta podpořit prodeje velkého SUV.
O co více se SsangYong vyřádil na přídi, o to méně zapracoval vzadu. Přestože se nezměnila jen grafika světel, ale dokonce i jejich obrys, dojem to příliš nezvedá.
Prozatím není jasné, co se stane s technikou. Současný Rexton je založen na podvozku a technice Mercedesu Benz třídy M první generace. Podle spekulací zahraničních médií se zde však nic měnit nemá. Rexton je přitom na trhu již od rok 2001. Přestože pravidelně prodělává technická vylepšení, základ je stále stejný.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?