Rexton byl jedním z normálnějších vozů v nabídce značky. Naopak - oproti šílenství jiných kousků působil velmi stroze, až zbytněle. I to se má změnit. Rexton dostal facelift, který z něj dělá docela sexy vůz.
Příď vozu je přepracována do posledního šroubku. Pryč je nudná a nevýrazná šeď. Naopak, atraktivní tvary přibližují vůz designové konkurneční špičce. Malé, užší světlomety s výraznými pásy denního svícení, dynamicky roztažená přední maska, sportovně profilované vdechy vzduchu, to vše má na další léta podpořit prodeje velkého SUV.
O co více se SsangYong vyřádil na přídi, o to méně zapracoval vzadu. Přestože se nezměnila jen grafika světel, ale dokonce i jejich obrys, dojem to příliš nezvedá.
Prozatím není jasné, co se stane s technikou. Současný Rexton je založen na podvozku a technice Mercedesu Benz třídy M první generace. Podle spekulací zahraničních médií se zde však nic měnit nemá. Rexton je přitom na trhu již od rok 2001. Přestože pravidelně prodělává technická vylepšení, základ je stále stejný.