Výstřední automobilka SsangYong představuje další vůz navracející značce trochu normálnější tvář. Facelift Rextonu přibližuje značku k modernějšímu vozovému parku.
Rexton byl jedním z normálnějších vozů v nabídce značky. Naopak - oproti šílenství jiných kousků působil velmi stroze, až zbytněle. I to se má změnit. Rexton dostal facelift, který z něj dělá docela sexy vůz.
Příď vozu je přepracována do posledního šroubku. Pryč je nudná a nevýrazná šeď. Naopak, atraktivní tvary přibližují vůz designové konkurneční špičce. Malé, užší světlomety s výraznými pásy denního svícení, dynamicky roztažená přední maska, sportovně profilované vdechy vzduchu, to vše má na další léta podpořit prodeje velkého SUV.
O co více se SsangYong vyřádil na přídi, o to méně zapracoval vzadu. Přestože se nezměnila jen grafika světel, ale dokonce i jejich obrys, dojem to příliš nezvedá.
Prozatím není jasné, co se stane s technikou. Současný Rexton je založen na podvozku a technice Mercedesu Benz třídy M první generace. Podle spekulací zahraničních médií se zde však nic měnit nemá. Rexton je přitom na trhu již od rok 2001. Přestože pravidelně prodělává technická vylepšení, základ je stále stejný.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?