Zatímco ostatní vozy v podobné cenové kategorii jsou vybaveny výkonnými benzínovými motory, Rimac svůj vůz vybavil čistě elektrickým pohonem, skládajícím se ze čtyř elektromotorů. Obě dvojice elektromotorů jsou spojeny přes redukční převodovku a tvoří dva základní pohonné bloky, každý pro jednu nápravu. Pohon předních a zadních kol proto může pracovat zcela nezávisle. Celkový výkon soustavy elektromotorů činí 1088 koní a 3800 Nm točivého momentu.
Koncepční vůz váží 1650 kg, stokilometrové rychlosti dosáhne za 2.8 sekundy a maximální rychlost je 305 km/h. Baterie jsou schopny pojmout energii o kapacitě 92 kWh a umožní vozu teoretický dojezd až 600 km.
Karoserii vozu navrhl designer Adriano Mudri, interiér dostal na starost bývalý zaměstnanec studia Pininfarina, Goran Popič, který spolupracoval s designery ze studia Vilner.
Automobilka Rimac plánuje vyrobit 88 vozů se základní cenou 750 000 Euro. Vzhledem k omezenému počtu vozů a tím i jeho výjimečnosti si jistě své kupce najde. Na druhou stranu, podobného zrychlení a maximální rychlosti dosahuje i Nissan GT-R s polovičním výkonem motoru a hlavně za osminovou cenu.