Audi představuje vylepšené střední SUV Q5. Decentní facelift je navenek téměř neznatelný, pozná se ale na technice.
Pro další boj s konkurencí vyzbrojilo Audi své SUV menším faceliftem. Navenek se toho věru mnoho nezměnilo. Můžeme identifikovat menší změny na masce chladiče, celkově jde však jen o drobnosti.
Větších změn si zákazník povšimne při pohledu na nabídkový katalog. Do něj se dostalo několik nových druhů laků a nových odstínů kůže i čalounění. Potěší také vylepšený palubní systém MMI.
Zatímco dva slabší dvoulitrové diesely zůstaly beze změn na výkonech 143 a 177 koní, silnější třílitr si o 5 koní polepšil, nyní dává 245 koní.
Větší čachry se děly u benzínů. Zmizel atmosférický šestiválec 3,2 a na jeho místě se objevuje přeplňovaný třílitr. Jeho výkon je 272 koní. Mezi ním a stávajícími dvoulitry se objevil ještě mezistupeň, nejvýkonnější dvoulitrová benzínová jednotka o výkonu 225 koní.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.