 
            Audi představuje vylepšené střední SUV Q5. Decentní facelift je navenek téměř neznatelný, pozná se ale na technice.
Pro další boj s konkurencí vyzbrojilo Audi své SUV menším faceliftem. Navenek se toho věru mnoho nezměnilo. Můžeme identifikovat menší změny na masce chladiče, celkově jde však jen o drobnosti.
Větších změn si zákazník povšimne při pohledu na nabídkový katalog. Do něj se dostalo několik nových druhů laků a nových odstínů kůže i čalounění. Potěší také vylepšený palubní systém MMI.
Zatímco dva slabší dvoulitrové diesely zůstaly beze změn na výkonech 143 a 177 koní, silnější třílitr si o 5 koní polepšil, nyní dává 245 koní.
Větší čachry se děly u benzínů. Zmizel atmosférický šestiválec 3,2 a na jeho místě se objevuje přeplňovaný třílitr. Jeho výkon je 272 koní. Mezi ním a stávajícími dvoulitry se objevil ještě mezistupeň, nejvýkonnější dvoulitrová benzínová jednotka o výkonu 225 koní.
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?