Audi na autosalonu v Pekingu ukazuje koncept full-hybridního sedanu odvozeného od modelu A6 s prodlouženým rozvorem.
Prodloužené limuzíny jsou v Číně velmi populární a Audi je v tomto segmentu úspěšná. Právě prodloužený model A6 se prodává velmi dobře a není proto divu, že koncept full-hybridu ukazuje Audi právě v této karoserii. Celý vůz má na délku 502 centimetrů, rozvor má 301 cm.
Audi do tohoto vozu namontovalo mimo dvoulitrového přeplňovaného benzínového motoru o výkonu 211 koní také stokoňový elektromotor. Díky tomu se z vozu stal hybrid.
Jde o opravdový full-hybrid, neboť tento koncept je schopen provozu čistě na baterie na vzdálenost do 80 kilometrů. Poté již musí naskočit spalovací motor. Elektronika je nastavena tak, aby se co nejlépe využívala energie v bateriích pro maximální úsporu benzínu.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?