Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto odhalila název nové kompaktní limuzíny, kterou začne letos v létě vyrábět. Předseda představenstva Winfried Vahland na galavečeru v předvečer pekingského autosalónu oznámil, že se bude jmenovat Rapid.
Nový model vychází z konceptu Mission L a měl by měřit kolem čtyř a půl metru. V portfoliu automobilky se bude řadit mezi fabii a octavii. Vyrábět se bude v Mladé Boleslavi, na stejné lince jako jeho dvojče španělský vůz značky Seat Toledo.
Tento název nejčastěji skloňovala také odborná veřejnost. Trochu paradoxně se ale stejně jmenuje jiný model, který firma vyrábí v Indii speciálně pro místní trh. Tam však jde o koncept velkého rodinného vozu za přijatelnou cenu.
Zahájení prodeje nové limuzíny v Česku plánuje automobilka už na letošní podzim.
Po nedávno zahájené výrobě nejmenšího mladoboleslavského modelu vozu Škoda Citigo jde už o druhý model z plánované ofenzívy, v rámci níž chce automobilka představit nový vůz každý rok a do roku 2018 navýšit prodeje na 1,5 milionu vozů.
Už na přelomu letošního a příštího roku by měla automobilka představit novou generaci klíčového modelu, jímž je octavia.
V loňském roce dosáhla automobilka rekordního prodeje, 879 200 prodaných vozů představuje meziroční nárůst o 15,3 procenta.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.