Nový model vychází z konceptu Mission L a měl by měřit kolem čtyř a půl metru. V portfoliu automobilky se bude řadit mezi fabii a octavii. Vyrábět se bude v Mladé Boleslavi, na stejné lince jako jeho dvojče španělský vůz značky Seat Toledo.
Tento název nejčastěji skloňovala také odborná veřejnost. Trochu paradoxně se ale stejně jmenuje jiný model, který firma vyrábí v Indii speciálně pro místní trh. Tam však jde o koncept velkého rodinného vozu za přijatelnou cenu.
Zahájení prodeje nové limuzíny v Česku plánuje automobilka už na letošní podzim.
Po nedávno zahájené výrobě nejmenšího mladoboleslavského modelu vozu Škoda Citigo jde už o druhý model z plánované ofenzívy, v rámci níž chce automobilka představit nový vůz každý rok a do roku 2018 navýšit prodeje na 1,5 milionu vozů.
Už na přelomu letošního a příštího roku by měla automobilka představit novou generaci klíčového modelu, jímž je octavia.
V loňském roce dosáhla automobilka rekordního prodeje, 879 200 prodaných vozů představuje meziroční nárůst o 15,3 procenta.