O novém SUV italské značky Lamborghini se spekuluje už dlouhou dobu. Oficiální představení modelu proběhne v pondělí na autosalónu v Pekingu, ale už nyní vám přinášíme fotografie konceptu Urus, který se stane předobrazem nového modelu.
Italská automobilka o svém novém modelu tvrdí, že se bude jednat o nejrychlejší SUV na trhu. Technické parametry prozatím uveřejněny nebyly, ale očekávaný výkon je přes 600 koní (pravděpodobně dosaženého z upraveného desetiválce z modelu Gallardo) a maximální rychlost přes 300 km/h. Platformu by měl Urus sdílet s dalšími SUV koncernu Volkswagen - Bentley EX 9 a dalšími generacemi modelů Porsche Cayenne, Audi Q7 nebo Volskwagen Touareg. Přesnější technické informace by měly být k dispozici v pondělí.Design vozu je, podle očekávání, plný ostrých hran. Předek vozu se podobá modelu Aventador a svým profilem s klesající střechou připomíná BMW X6. Zatímco exteriér vozu by mohl být použit i na finální model, tak interiér vozu jasně ukazuje, že se jedná pouze o koncept. Černobílá kombinace kůže a karbonu je však povedená a posazená přesně na pomezí sportovního a luxusního vzhledu.Ve srovnání s konceptem Bentley EX 9 působí SUV značky Lamborghini lehkým a sportovním dojmem. Nezbývá než doufat, že jej nepotká stejný osud jako koncept Estoque a dostane se do výroby.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.