Citroën podle všeho chystá absolutní vrchol své modelové řady, model, u něhož se očekává jméno DS9. Vyjde ze staršího konceptu Metropolis.
Schizofrenie se, jak se zdá, Citroënu vyplácí. Modely DS jsou dostatečně úspěšné na to, aby se automobilce vyplatily a ta proto chystá rozšíření řady. Mimo tří současných modelů DS 3, 4 a 5 se očekává rozšíření nabídky směrem dolů, na luxusní městskou kabelku, ale také směrem vzhůru.
Právě vzhůru mířící model se chystá na scénu, Citroën připravil jeho první polozakrytý snímek. Podle všeho půjde stále ještě o koncept, avšak o koncept docela předsériový, žádné designerské cvičení.
Citroën je u řady DS ochoten se více odvázat, proto je i na tomto snímku vůz s karoserií pravděpodobně ve svaru shooting brake, tedy sportovního kombi, u kterého o žádnou velkou praktičnost moc nejde.
O názvu DS9 se zatím jen spekuluje. Je dost dobře možné, že se před námi rýsuje "jen" budoucí DS6 a případné ještě luxusnější vozy nás teprve čekají. Nakonec, Metropolis byl sedan s přeci jenom trochu tradicionalističtějším vyzněním...
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.