MG5 – čínský Angličan

Pavel Dvořák, 12. března 2012, 14:45 Google+

Ke konci března se na čínský trh dostane nový model společnosti Nanjing Automobile Corporation s názvem MG5. Proč se zajímáme o čínský vůz? Ze dvou důvodů – zaprvé se v roce 2013 dostane také na evropský trh a zadruhé se jedná o návrat automobilu nesoucího jméno MG na rodnou, anglickou, půdu.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
5

5 | foto: Archiv AutoRoad.cz

Sdílejte článek

Na novém MG je patrná inspirace některými modely konkurenčních automobilek, nicméně ve výrazně menší míře než tomu bývalo, u čínských automobilek, dříve. Celkově lze design automobilu označit za povedený a osobitý.

Výrobce příliš informací o novém modelu neuvedl, můžeme proto vycházet pouze z informací o čínské verzi, která se na trh dostane v nejbližších dnech. Čínský model má pod kapotou čtyřválec 1.8 litru s výkonem 105 koní. Tento motor by v Evropě určitě příliš mnoho nových zákazníků ke staro-nové značce nepřitáhl. Pod kapotu evropské verze se tak určitě dostane nejen modernější benzínový motor, ale také diesel. Spekuluje se také o ostré verzi modelu s přeplňovaným benzínovým motorem o výkonu kolem 160 koní.

Čínský zákazník si může vybrat, zda upřednostní manuální pětistupňovou převodovku, nebo čtyřstupňový automat. Nízký počet převodových stupňů automatické převodovky naznačuje její stáří a je tak pravděpodobné, že v Evropě nebude tato verze nabízena.

Stejně jako větší model MG6, tak i MG5 bude na evropský trh uveden s odlišným nastavením podvozku a kvalitnějším interiérem, včetně příplatkové výbavy v podobě koženého čalounění, automatické klimatizace, nebo navigačního systému.

Na model MG5 si zákazníci musí počkat do konce roku 2013. Menší model čínské automobilky - MG3 bude na trh uveden na začátku příštího roku. Modely budou, z počátku, nabízeny pouze ve Velké Británii, kde má MG (resp. Rover) své zastoupení. Zda se bude jednat o první čínský model, který uspěje v Evropě, to ukáže teprve čas. Konkurence, v podobě VW Golf, Ford Focus nebo Opel Astra však nováčkovi moc šancí nedá.

Vytisknout

Diskuze: MG5 – čínský Angličan

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen slibuje, že ID.4 se snadno řídí ve městě, na okresních silnicích i na dálnici

Jak chce Volkswagen zařídit, aby těžké a vysoké ID.4 skvěle jezdilo? Kdekoliv...

Peugeot 2008 GT Line

Test Peugeot 2008 GT-line 1,5 BlueHDi 130 EAT8, naftový lvíček boduje vzhledem jak zvenčí, tak zevnitř

Sbarro Super Eight

Nejšílenější Hot Hatch osmdesátek? Zřejmě Sbarro Super Eight s motorem V8 od Ferrari

Peugeot 4008 a 5008

S čím se Peugeot pochlubí na autosalonu v Číně? My už to vime

Ford u nás nabídne špičkový Mustang Mach 1 s osmiválcem 5,0 l a manuální převodovkou za 1 649 900 Kč

Ford Mustang Mach 1 s V8 a 460 koňmi bude i v Česku. A za atraktivní peníz

Výroba modelu ŠKODA OCTAVIA v Mladé Boleslavi

VIDEO: Montáž Škody Octavia v Mladé Boleslavi. Tohle zůstává kupujícímu skryté

Škoda zahajuje dopravně-bezpečnostní kampaň "Stay On The Safe Side" pro cyklisty i motoristy

Může nám být na silnici mnohem příjemněji?

Toyota 2000 GT

Toyota 2000GT se prodala za pořádný balík. Proč by verze pro Bonda Coneryho změnila historii?

Přepracované Subaru BRZ dostalo opět atmosférický boxer s větším objemem a nižší těžiště

Světová premiéra dlouho očekávaného Subaru BRZ

Hyundai Tucson ADVENTURE

Test Hyundai Tucson ADVENTURE 1,6 CRDI DTC7, pro výlety jako stvořený

Honda e

Německým autem roku nečekaně cizinec. Čím přesvědčil porotu proti domácím premiantům?

Škoda Slavia v emocionální karosářské verzi spider je sedmým plně funkčním žákovským vozem automobilky

Škoda Slavia nečekaně v Británii. Za volant usedli novináři. A výsledek?

Největší hybridní SUV Toyota Highlander přichází na český trh

V sedmimístném SUV Toyota Highlander králem. Navíc se terénu nebojí a spotřebou nešokuje

Škoda Enyaq iV se osvědčila jako ředitelský vůz při cyklistickém závodě La Vuelta kolem Španělska

Škoda Enyaq iV se osvědčila jako ředitelský vůz

Honda použila u nového Jazzu jako první ve třídě přední středový airbag

Honda Jazz e:HEV zářila při zpřísněných testech Euro NCAP

reklama

Doporučujeme

XIV-2

SsangYong XIV-2 - podruhé otevřeně

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Ford Mustang Mach 1 s V8 a 460 koňmi bude i v Česku. A za atraktivní peníz

  2. VIDEO: Montáž Škody Octavia v Mladé Boleslavi. Tohle zůstává kupujícímu skryté

  3. Test Peugeot 2008 GT-line 1,5 BlueHDi 130 EAT8, naftový lvíček boduje vzhledem jak zvenčí, tak zevnitř

  4. Nejšílenější Hot Hatch osmdesátek? Zřejmě Sbarro Super Eight s motorem V8 od Ferrari

  5. Toyota 2000GT se prodala za pořádný balík. Proč by verze pro Bonda Coneryho změnila historii?

  6. Světová premiéra dlouho očekávaného Subaru BRZ

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud