Elektromobil byl vyvinut primárně pro využití v autopůjčovnách. Malý vůz by měl být schopný pojmout až šest pasažérů, ve dvou řadách po třech lidech (pasažéři v druhé řadě sedí proti směru jízdy).
Jörg Ohlsen, generální ředitel EDAGu, prohlásil: “Půjčovny automobilů vidíme jako ideální příležitost, pro rychlejší uvedení elektromobilů na trh. Současné elektromobily se nejlépe hodí pro městský provoz, kde není omezený dojezd natolik limitující a naopak je velice vítána schopnost jezdit bez emisí a hluku.“
Design vozu byl navržen s ohledem na co nejvyšší praktičnost a využitelnost vnitřního prostoru. Hlavní novinkou konceptu jsou přední a zadní nárazníky. Ty jsou z větší části tvořeny gelovým polštářem, který je schopen snížit poškození vozu při nehodách a hlavně podstatně snížit riziko zranění při kontaktu s chodcem. Gelové díly vozu jsou podsvíceny množstvím diod a umožňují měnit jejich barvu.
Svítící nárazníky bezesporu dodávají konceptu na zajímavosti, jejich smysluplnost pro běžný provoz však příliš jasná není.