Menší objem motoru plně kompenzuje dvojice turbodmychadel. Vidlicový osmiválec objemem 5,5 litru dosahuje nejvyššího výkonu 530 koní při 5500 ot./min. a točivého momentu 800 Nm v rozmezí 2000 – 4500 ot./min. Na stokilometrovou rychlost se vůz dostane za 4,3 sekundy a v rozletu jej zastaví omezovač na obligátních 250 km/h. Pokud vám nový motor přijde slabý a maximální rychlost nedostatečná, tak pro vás má automobilka nabídku v podobě tzv. AMG performance paketu. S ním motor nabídne plných 560 koní a 900 Nm, stovky dosáhnete za 4,2 sekundy a maximální rychlost posune na kulatých 300 km/h.
Všech 900 Nm bude, přes sedmistupňový automat AMG Speedshift, trápit kola zadní nápravy. Karoserie nového SL je díky použití hliníkových a magneziových dílů o plných 125 kg lehčí, ve srovnání s předchozí generací. Menší a úspornější motor, spolu s nižší hmotností a lepší aerodynamikou by, dle výrobce, měli zajistit o 30 % nižší spotřebu.
Designové změny, v porovnání se standardními modely, jsou vcelku decentní a vůz svou sílu dává najevo poměrně nenápadně.
Tip: Podívejte se také na náš Velký přehled ženevských novinek!