Lambrghini si do Ženevy přivezlo jednu opravdovou chuťovku. Otevřený Aventador J je předobrazem roadsteru, ale je ještě lepší a navíc na prodej.
Nestává se často, aby automobilka prodávala po autosalonu koncept, kterým zde okouzlovala. V tomto případě se tak ale stane. Lamborghini Aventador J je na prodej. A co že se to vlastně prodává?
Základ známe z Aventadoru, jde tedy o sedmisetkoňový dvanáctiválec o objemu 6,5 litru supící za zády dvou sedaček. Výkon jde na všechna čtyři kola. Potud je vše stejné.
Výše se ale dějí divy. Aventador přišel o střechu, čímž má upoutat pozornost na blížící se klasickou otevřenou verzi. Tady ale šlo Lambo ještě dál. Mimo střechy šlo pryč i přední sklo, čímž se vytvořil supernízký vůz s výškou jen 110 cm. A nebýt zpětného zrcátka, je to ještě méně.
Vůz je vybaven karbonovým skoro vším - včetně sedadel. Díky tomu má být velmi lehký, konkrétní hodnotu však neznáme. Nekonají se ani zbytečnosti jako klimatizace a další těžké nutnosti moderní doby.
Tip: Podívejte se také na náš Velký přehled ženevských novinek!
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.