Hyundai i-oniq – koncept hybridního sporťáku představen

Pavel Dvořák, 1. března 2012, 10:05 Google+ Ženeva 2012

Čtyřsedadlové kupé, nesoucí jméno Hyundai i-oniq, pro svůj pohon využívá hybridní sestavy elektromotoru a malého tříválce. Koncept by měl ukázat budoucí designový styl značky a také nové technologie.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
i-oniq

i-oniq | foto: Archiv AutoRoad.cz

Sdílejte článek

Automobilky Hyundai svůj současný designový styl nazývá jako “fluidní“. Koncept i-oniq však naznačuje možný posun automobilky k novému, jednoduššímu stylu s důrazem na čistší plochy a jednodušší detaily.

Přední maska a vertikální světlomety jsou podobné sportovnímu modelu Nissan 370Z. Další prvky jako tvar střechy, nebo disky kol naznačují, kam by se styl automobilky Hyundai mohl v následujících letech posunout.

Koncept na délku měří 4,4 metru. V kabině je dostatek místa pro čtyři pasažéry, kteří by měli být obklopeni množstvím moderní elektroniky. Středová konzole je natočena směrem k řidiči a většina ovládacích prvků je umístěna do jeho blízkosti. Fotografie interiéru automobilka prozatím neuvedla, takže nezbývá než věřit dodaným informacím.

O pohon vozu se stará elektromotor s výkonem 110 koní, který svou energii bere z lithium-iontových baterií. Nejvyšší výkon 110 koní však příliš neodpovídá sportovnímu zaměření vozu. Dojezd v čistě elektrickém módu je 120 km. Ten se však možné prodloužit až na 700 km díky litrovému tříválci. Ten není fyzicky připojen ke kolům, ale pouze ke generátoru, který dobíjí baterie.

Více informací o novém voze se dozvíme již v nejbližších dnech na ženevském autosalonu.

 

Tip: Podívejte se také na náš Velký přehled ženevských novinek!

Vytisknout

Diskuze: Hyundai i-oniq – koncept hybridního sporťáku představen

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

F12 Berlinetta

Ferrari F12 Berlinetta: Nejrychlejší silniční Ferrari vůbec přijíždí

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud