Čtyřsedadlové kupé, nesoucí jméno Hyundai i-oniq, pro svůj pohon využívá hybridní sestavy elektromotoru a malého tříválce. Koncept by měl ukázat budoucí designový styl značky a také nové technologie.
Automobilky Hyundai svůj současný designový styl nazývá jako “fluidní“. Koncept i-oniq však naznačuje možný posun automobilky k novému, jednoduššímu stylu s důrazem na čistší plochy a jednodušší detaily.
Přední maska a vertikální světlomety jsou podobné sportovnímu modelu Nissan 370Z. Další prvky jako tvar střechy, nebo disky kol naznačují, kam by se styl automobilky Hyundai mohl v následujících letech posunout.Koncept na délku měří 4,4 metru. V kabině je dostatek místa pro čtyři pasažéry, kteří by měli být obklopeni množstvím moderní elektroniky. Středová konzole je natočena směrem k řidiči a většina ovládacích prvků je umístěna do jeho blízkosti. Fotografie interiéru automobilka prozatím neuvedla, takže nezbývá než věřit dodaným informacím.O pohon vozu se stará elektromotor s výkonem 110 koní, který svou energii bere z lithium-iontových baterií. Nejvyšší výkon 110 koní však příliš neodpovídá sportovnímu zaměření vozu. Dojezd v čistě elektrickém módu je 120 km. Ten se však možné prodloužit až na 700 km díky litrovému tříválci. Ten není fyzicky připojen ke kolům, ale pouze ke generátoru, který dobíjí baterie.Více informací o novém voze se dozvíme již v nejbližších dnech na ženevském autosalonu.
Tip: Podívejte se také na náš Velký přehled ženevských novinek!
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.