Volvo po úniku snímků z minulého týdne raději přestalo zapírat a vypustilo kompletní sadu fotografií.
Volvo útočí na pozice Audi A3 Sportback, BMW 1 a přicházejících hatchbacků od Mercedesu nový hatcbackokombíkem V40. Již na první pohled je patrné, že nejde o klasické kombi. Je to spíše praktičtější alternativa ke sportovnímu hatchbacku C30.
Kombík má na délku kolem 4,5 metru a stane se základem pro sedan S40. Časem bychom se měli dočkat také nového hatchbacku C30, který bude s V40 sdílet značnou část techniky, avšak zachová si svůj vlastní charakter.
Za pozornost stojí plánovaná sada motorů. Oficiální informace prozatím nemáme, ale Volvo již pětiválce a šestiválce pomalu ale jistě odepisuje. Pod kapotou novinky by se měly objevit jen tříválce a čtyřválce.
Tip: Podívejte se také na náš Velký přehled ženevských novinek!
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?