Volvo po úniku snímků z minulého týdne raději přestalo zapírat a vypustilo kompletní sadu fotografií.
Volvo útočí na pozice Audi A3 Sportback, BMW 1 a přicházejících hatchbacků od Mercedesu nový hatcbackokombíkem V40. Již na první pohled je patrné, že nejde o klasické kombi. Je to spíše praktičtější alternativa ke sportovnímu hatchbacku C30.
Kombík má na délku kolem 4,5 metru a stane se základem pro sedan S40. Časem bychom se měli dočkat také nového hatchbacku C30, který bude s V40 sdílet značnou část techniky, avšak zachová si svůj vlastní charakter.
Za pozornost stojí plánovaná sada motorů. Oficiální informace prozatím nemáme, ale Volvo již pětiválce a šestiválce pomalu ale jistě odepisuje. Pod kapotou novinky by se měly objevit jen tříválce a čtyřválce.
Tip: Podívejte se také na náš Velký přehled ženevských novinek!
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.