Ďalšou dnešnou novinkou z praktických kombíkov je Volvo V40, ktoré má namierené proti lifestylovým kombi typu Audi A3 Sportback.
Dnes sa na internet dostala dvojica utajovaných fotografií, ako iste tušíte, opäť neoficiálnou cestou pravdepodobne cez sociálne siete. Švédske Volvo malo zrejme v pláne s prezentovaním fotografií očakávanej novinky ešte nejaký čas počkať, avšak takto to dnes na svete chodí. Neznámy švédsky zdroj poslal dvojicu fotografií novinky redakcii poľského motoristického časopisu, ten s ďalším zverejnením fotografií neváhal a posunul ich ďalej. Tu je výsledok...
Dizajn nového Volva V40 je dynamický a elegantný zároveň, poukazuje na tvary staršieho súrodenca strednej triedy, modelu V60. Predná časť novinky je od väčšieho kombíka takmer na nerozoznanie, v kompaktnej zadnej partii sa odohralo zopár zmien, vďaka ktorým vyzerá novinka o čosi dynamickejšie a športovejšie ako model V60. Vydarený dizajn Volva V40 bude zrejme jednou z vecí, vďaka ktorým sa automobil bude predávať.
Automobilka má s novinkou namierené hlavne proti novej generácii nemeckého Audi A3 Sportback, ktoré by sa malo verejnosti ukázať už v Ženeve, rovnako ako švédsky konkurent. Očakáva sa, že v najbližšej dobe by mal na základe modelu V40 vzniknúť aj odvodený sedan S40 a hatchbeck C30, vylúčená nie je ani vyvýšená oplastovaná verzia crossoveru XC40.
Pod kapotou Volva V 40 sa majú objaviť troj- a štvorvalcové novinky, nasadenie viacvalcových motorov sa už neočakáva. Oficiálna svetová premiéra švédskeho lifestylového kombi sa odohrá na autosalóne v Ženeve.
Tip: Podívejte se také na náš Velký přehled ženevských novinek!
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?