Ford představuje koncept osobní verze své dodávky Transit. Má se trochu více k světu.
Pryč jsou doby, kdy se u dodávek nějaké zásahy designerů jen trpěly. Moderní dodávky jsou svěží a design spolu s komfortem hrají mnohem větší roli. Ještě více je to patrné u osobních verzí dodávek.
Jednou z nich je i Ford Tourneo. Ford nám tu dělá trochu zmatek ve jménech, neboť pod jménem Tourneo Connect jsou u nás prodávány malé dodávky konkurující například Volkswagenu Caddy. Tento koncept je však odvozen od větší dodávky Transit - tato verze se u nás prodává jako Transit Tourneo.
Koncept ukazuje nový design, který se pravděpodobně přenese i do užitkové verze Transitu, osobní verze si ji sama pro sebe nenechá. Na první pohled je patrné, že vzhlede exteriéru i interiéru je prakticky finální.
Pod kapotou se pravděpodobně bude i nadále nacházet paleta čtyřválcových dieselů o objemu 2,2 litru a rozptylu výkonů 100 až 155 koní a nabízena bude řada různých karosářských verzí a modifikací.
Tip: Podívejte se také na náš Velký přehled ženevských novinek!
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?