Automobilka Toyota plánuje představit hybridní městský vůz na březnovém autosalónu v Ženevě. Model FT-Bh je koncept nového hybridního automobilu, který má ukazovat další směřování automobilky Toyota.
K novému konceptu však výrobce prozatím do světa nevypustil příliš mnoho informací. Oznámil, že se jedná o ultra lehký, plně hybridní vůz, který je designovaný pro dosažení co nejnižších emisí a pro snadnou a levnou výrobu.Toyota pro koncept FT-Bh zvolila běžně používané materiály a výrobní procesy, což umožní rychlé dotažení vozu do finální podoby a snížení nákladů na jeho uvedení na trh.Automobilka plánuje v Ženevě představit také další koncept "diji", který si svůj debut odbyl na autosalónu v Tokiu v loňském roce. Tam byl představen jako Fun-Vii a ukazoval cestu pro maximální individualizaci automobilu. Jednotlivé vnější a vnitřní panely vozu pracují jako displeje, které mohou zobrazovat libovolné obrázky nebo informace. Řidič tak může měnit barvy, a tím i celkový vzhled vozu, podle nálady.Toyota v Ženevě kromě výše zmíněných konceptů FT-Bh a diji představí ještě další modely NS4, FCV-R a hybridní verzi Yarisu. Vrcholem stánku Toyoty má být model GT 86 (dvojče Subaru BRZ), který by měl do autosalónů značky dorazit v létě s předpokládanou cenou kolem 30 000 euro (cca 750 000,- Kč).
Tip: Podívejte se také na náš Velký přehled ženevských novinek!
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.