Automobilka Toyota plánuje představit hybridní městský vůz na březnovém autosalónu v Ženevě. Model FT-Bh je koncept nového hybridního automobilu, který má ukazovat další směřování automobilky Toyota.
K novému konceptu však výrobce prozatím do světa nevypustil příliš mnoho informací. Oznámil, že se jedná o ultra lehký, plně hybridní vůz, který je designovaný pro dosažení co nejnižších emisí a pro snadnou a levnou výrobu.Toyota pro koncept FT-Bh zvolila běžně používané materiály a výrobní procesy, což umožní rychlé dotažení vozu do finální podoby a snížení nákladů na jeho uvedení na trh.Automobilka plánuje v Ženevě představit také další koncept "diji", který si svůj debut odbyl na autosalónu v Tokiu v loňském roce. Tam byl představen jako Fun-Vii a ukazoval cestu pro maximální individualizaci automobilu. Jednotlivé vnější a vnitřní panely vozu pracují jako displeje, které mohou zobrazovat libovolné obrázky nebo informace. Řidič tak může měnit barvy, a tím i celkový vzhled vozu, podle nálady.Toyota v Ženevě kromě výše zmíněných konceptů FT-Bh a diji představí ještě další modely NS4, FCV-R a hybridní verzi Yarisu. Vrcholem stánku Toyoty má být model GT 86 (dvojče Subaru BRZ), který by měl do autosalónů značky dorazit v létě s předpokládanou cenou kolem 30 000 euro (cca 750 000,- Kč).
Tip: Podívejte se také na náš Velký přehled ženevských novinek!
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?