První inovace se odehrály na voze Morgan Aero Coupé. Tento vůz je odvozen od závodního vozu GT3 Aero, avšak zároveň dbá i na luxus a je tak spíše vozem kategorie GT než čistokrevným sporťákem.
Pod aluminiovou karoserií se nachází osmiválcový motor od BMW, který z objemu 4,8 litru dává výkon 367 koní. Při použití průchodnějšího sportovního výfuku je možné docílit navýšení výkonu až na 390 koní. To vozu o váze 1175 kg stačí ke zrychlení z klidu na stovku za 4,5 sekundy s manuální převodovkou a 4,2 sekundy s automatem. Maximální rychlost je 273 km/h.
Druhým inovovaným vozem je Morgan Plus 8. Tento tradicionalistický vůz má pod kapotou stejný osmiválec jaký výše popsaný Aero, avšak hmotnost celého auta je pouhých 1100 kilo. Údajně jde o nejlehčí osmiválcový vůz schopný splnit bezpečnostní standardy. Dynamické hodnoty jsou u tohoto roadsteru stejné, pouze maximální rychlost je nižší, 250 km/h. Důvodem bude poněkud méně aerodynamické tvarování. I přes archaický vzhled jde pod kapotou moderní auto vybavené řadou elektronických pomocníků, které mají dále zlepšit již tak velmi dobré dynamické schopnosti.
Třetím inovovaným Morganem do party je Roadster 3.7, tedy sourozenec vozu Plus 8 se šestiválcem pod kapotou. Původ motoru je u Fordu, výkon je naladěn na 280 koní, což je při hmotnosti jen 950 kilo velmi zajímavá hodnota. Podobně jako Plus 8, i tento vůz měří na délku 401 cm.