Nejen na našem trhu populární model Kia cee´d dostane letos nástupce. Nyní byly uvolněny další snímky.
Jak jsme již informovali ZDE, na autosalonu v Ženevě vyrukuje Kia s nástupcem kompaktu cee´d. Ten nabídne po poněkud fádním modelu první generace dynamické linky, ve stejném duchu v jakém vyjelo nové Rio. Zpočátku bude k dispozici jen jako pětidveřový hatchback, později dorazí třídveřový Pro_cee´d a také provedení kombi.
Technická data prozatím odtajněna nebyla, lze předpokládat, že budou obdobná jako u koncernového sourozence Hyundaie i30. U něj bude výběr z benzinových agregátů 1,4 a 1,6 CVVT, přímovstřikového agregátu 1,6 GDI, příznivci nafty budou mít možnost vybírat z trojice výkonových verzí turbodieselu 1,6 CRDi.
Z nových snímků, na nichž je zobrazen boční profil a záď kompaktu je zřejmé, že designové centrum automobilky Kia sídlící v Německu vedené Peterem Schreyerem odvedlo dobrou práci. Cee´d 2. generace se za svůj design nebude muset stydět, to může v kombinaci s dobře zvolenou cenovou politikou zamíchat kartami v nabité kategorii nižší střední třídy.
zdroj: worldcarfans
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.