Nejen na našem trhu populární model Kia cee´d dostane letos nástupce. Nyní byly uvolněny další snímky.
Jak jsme již informovali ZDE, na autosalonu v Ženevě vyrukuje Kia s nástupcem kompaktu cee´d. Ten nabídne po poněkud fádním modelu první generace dynamické linky, ve stejném duchu v jakém vyjelo nové Rio. Zpočátku bude k dispozici jen jako pětidveřový hatchback, později dorazí třídveřový Pro_cee´d a také provedení kombi.
Technická data prozatím odtajněna nebyla, lze předpokládat, že budou obdobná jako u koncernového sourozence Hyundaie i30. U něj bude výběr z benzinových agregátů 1,4 a 1,6 CVVT, přímovstřikového agregátu 1,6 GDI, příznivci nafty budou mít možnost vybírat z trojice výkonových verzí turbodieselu 1,6 CRDi.
Z nových snímků, na nichž je zobrazen boční profil a záď kompaktu je zřejmé, že designové centrum automobilky Kia sídlící v Německu vedené Peterem Schreyerem odvedlo dobrou práci. Cee´d 2. generace se za svůj design nebude muset stydět, to může v kombinaci s dobře zvolenou cenovou politikou zamíchat kartami v nabité kategorii nižší střední třídy.
zdroj: worldcarfans
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?