Nejen na našem trhu populární model Kia cee´d dostane letos nástupce. Nyní byly uvolněny další snímky.
Jak jsme již informovali ZDE, na autosalonu v Ženevě vyrukuje Kia s nástupcem kompaktu cee´d. Ten nabídne po poněkud fádním modelu první generace dynamické linky, ve stejném duchu v jakém vyjelo nové Rio. Zpočátku bude k dispozici jen jako pětidveřový hatchback, později dorazí třídveřový Pro_cee´d a také provedení kombi.
Technická data prozatím odtajněna nebyla, lze předpokládat, že budou obdobná jako u koncernového sourozence Hyundaie i30. U něj bude výběr z benzinových agregátů 1,4 a 1,6 CVVT, přímovstřikového agregátu 1,6 GDI, příznivci nafty budou mít možnost vybírat z trojice výkonových verzí turbodieselu 1,6 CRDi.
Z nových snímků, na nichž je zobrazen boční profil a záď kompaktu je zřejmé, že designové centrum automobilky Kia sídlící v Německu vedené Peterem Schreyerem odvedlo dobrou práci. Cee´d 2. generace se za svůj design nebude muset stydět, to může v kombinaci s dobře zvolenou cenovou politikou zamíchat kartami v nabité kategorii nižší střední třídy.
zdroj: worldcarfans
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.