Porsche dvou po sobě jdoucích generací již tradičně není nijak lehké od sebe odlišit a v této tradici pokračuje i roadster Boxster. Ačkoliv na karoserii nezůstal stejný byť jen jediný šroubek, celkové vyznění designu je velmi podobné, přesto však tak trochu jiné. Zapracovalo se na dynamice designu, a ačkoliv se o odcházející generaci rozhodně nedá říci, že by byla nudná, ta nová přináší novou jiskru.
Roadster Boxster má tradičně na rozdíl od 911 motor umístěný mezi interiérem a zadní nápravou, tedy uprostřed. Jde již tradičně o šestiválec s protiběžnými písty. Aby bylo možné udržet stále přísnější normativy pro vypouštění emisí CO2, bylo nutné zmenšit objem základního motoru z 2,9 na 2,7 litru. Jeho výkon však i přesto vzrostl o 10 koní na 265 k, výkonnější verze S si udržela objem 3,4 litru, výkon byl taktéž lehce navýšen na 315 koní. Zrychlení z klidu na stovku tak proběhne za 5,7, resp. 5,0 sekundy.
Také interiér se oproti minulé generaci neměnil nijak zásadně. Podobně jako u modelu Carrera GT byl vyvýšen středový tunel a na něm i převodovka, ke které je tak od volantu blíže, což umocňuje sportovnější pocit při řazení.
Roadster samozřejmě potřebuje i střechu. Nová generace Boxteru pro snížení hmotnosti používá plátěnou střechu s konstrukcí z lehkých slitin, jejíž otevření trvá jen 10 sekund a je možné tak provádět až do rychlosti 50 km/h.
Na snížení hmotnosti se mělo celkově zapracovat a nová generace mí být i přes mírné prodloužení lehčí než ta minulá, avšak přesná čísla Porsche nesdělilo.
Oficiální premiéra proběhne v březnu na ženevském autosalonu, prodeje mají začít v polovině roku.