Na autosalonu v Detroitu se mezi všemi vozy ukazuje i jedna perla. Supersport NSX má navázat na zašlou slávu svého jména.
Hondu NSX mnozí oplakávali, nyní se však mohou těšit na duchovního nástupce. Nejen že je představen ve formě konceptu, ale jeho výroba byla přímo potvrzena. Tak se na něj pojďme podívat.
Podobně jako původní NSX, i tato by měla preferovat spíše než brutální výkony dvanáctiválců menší, šestiválcový motor, jehož výkonový deficit hravě zastoupí nízká hmotnost. Přesná data zatím nebyla zveřejněna tak musíme Hondě věřit.
S tím se trochu neshoduje hybridní technologie pozoruhodně nazvaná SH SH-AWD (Sport Hybrid Super Handling All Wheel Drive), díky které dva elektromotory roztáčejí kola přední nápravy a přispívají tak k lepší ovladatelnosti a zároveň i k rozumnější spotřebě.
Vůz dlouhý 433 cm by měl svoji produkční kariéru začít někdy za tři roky. To je dost dlouhá doba k dokonalému vyladění.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?