Kolínske trojčatá sa dnes predstavili s novými úpravami, ktoré ich udržia ešte nejaký čas medzi konkurenciou.
Kolínske trojčatá Citroen C1, Peugeot 107 a Toyota Aygo sa dnes predstavili s novými úpravami, ktoré ich udržia ešte nejaký čas medzi najnovšou konkurenciou. Všetky modeli dostali inovované predné časti, ktoré teraz viac ladia s ich príbuznými modelmi vrámci značky. Peugeot dostal nový nárazník, ktorý je podobný modelu 508, Citroen C1 zjemnil tvár a pridal LED diódy pre denné svietenie. Tento prvok neobišiel ani Toyotu Aygo, ktoréj nárazník sa podobá na väčší Yaris a nový Avensis.
Medzi novinky patria už tradične prvky, ako nové vzory farieb, nové druhy diskov z ľahkých zliatin, nové poťahové materiály a podobne. Interiéry ponesú nové volanty a nová je aj hlavica radiacej páky vo všetkých troch modeloch. Novinkou je aj audiosystém s USB vstupom, parkovací asistent alebo páčky radenia pod volantom v prípade automatizovanej prevodovky.
Pod kapotou je inovovaný trojvalec s objemom 1,0 litra, ktorý naďalej poskytuje maximálny výkon 50 kW/68 k, ktorý má zníženú spotrebu na úroveň 4,3 l/100 km. Prvé modernizované modely sa objavia na trhu už o pár týždňov.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.