Britské Mini sa chystá už na autosalóne v Ženeve predstaviť športovú verziu modelu Countryman s označením JCW.
Britské Mini dnes zverejnilo prvú sadu oficiálnych fotografií modelu Countryman v športovom prevedení JCW (John Cooper Works). Fotografie pochádzajú z testovania novinky v Rakúsku, preto neprekvapia farebné polepy na karosérii...
Mini Countryman vo športovej verzii JCW príde o svoj benefit v podobe vyššej svetlej výšky, keďže oproti bežnému modelu dostane znížený podvozok o 10 mm, spolu so silnejšími stabilizátormi a tuhším naladením. Úpravy sa dotkli aj vylepšeného brzdového systému, nechýbajú efektné doplnky karosérie, ako napríklad výfuk s dvojitou koncovkou alebo väčšie disky z ľahkej zliatiny.
Tou najpodstatnejšou novinkou však bude použitý motor, ide o známy benzínový preplňovaný štvorvalec s objemom 1,6 litra, ktorý bude dosahovať maximálny výkon 155 kW/211 k a krútiaci moment 280 Nm. To by malo stačiť na zrýchlenie z nuly na stovku za zhruba 7 sekúnd. Je však možné, že dôjde k jemnej korekcii výkonových parametrov, všetko podstatné sa však dozvieme až na oficiálnom predstavení na autosalóne v Ženeve.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?