Daihatsu představuje v Tokiu koncept se jménem Pico. Dvoumístný vůz vyniká především svými malými rozměry.
Slovo Pico samozřejmě nemá evokovat žádné vulgarity v žádném jazyce, užívá s jako předpona u mimořádně malých čísel, přesněji jde o 10-12, méně než micro, méně než nano. Zkrátka opravdu malé.
Přesně ve filosofii něčeho velmi malého je vůz projektován. Nejblíže je mu jistě nový Renault Twizy, i zde totiž nalezneme jen dvojici sedadel, která jsou umístěna za sebou. Vůz je tak malý zejména na šířku, ačkoliv za dlouhána takovýto vůz jistě označit nemůžeme ani omylem.
Pod kapotou nemůže fungovat nic jiného než elektromotor. Bohužel, žádné konkrétní informace o něm nemáme.
Myslelo se však také na variabilitu a přinejmenším na papíře se o vozu uvažovalo i o jako mikrododávečce. Tedy vlastně picododávečce... Něčem ještě menší než je například Peugeot 107 XA.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?