Supersportovní kupé Ford Interceptor má o další krok blíž k výrobě. Futuristický koncept, který automobilka Ford představila v australské poušti se líbil natolik, že se uvažuje o jeho dalším vývoji, uvedl v pondělí server Top Gear Australia.
Dvojice prototypů vznikla původně u příležitosti plánovaného pokračování filmové akční ságy Šílený Max. V ní hlavní hrdina v podání Mela Gibsona řídil jiný unikátní supersport Ford Falcon XB GT351 Interceptor.
Po třech desítkách let se vrátí nejen Šílený Max, ale nejspíš také jeho Interceptor. O konečné podobě jeho designu nakonec spolurozhodovali čtenáři australského motoristického tisku, kteří zvolili koncept s masivními a agresivními liniemi a rozsáhlým využitím titanu. Konečný návrh vyšel z dílny designérů Nimy Nourianové a Simona Brooka. „Některé nápady by se v praxi asi neuplatnily,“ podotkl Brooke pro Top Gear. „Například titanová složka karosérie má především oklamat policejní radary, což nám vedení nejspíš neodsouhlasí.“ K sériové výrobě má totiž nový Interceptor blíž, než by se mohlo zdát. „Jsme opravdu potěšení tím, jaký zájem koncept Interceptor vyvolal,“ uvedl koordinátor projektu Stephen Corby. „Stejně jako před skoro patnácti lety Focus by dnes Interceptor mohl znamenat revoluci v designu.“
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.