Mazda pro veletrh tuningu SEMA připravila ještě otevřenější verzi svého oblíbeného sporťáku MX-5. Střecha je zde jen opravdu nouzovým řešením.
Pokud se tento vůz někdy objeví v sériové výrobě, jistě nebude prodáván ve Velké Británii, ale jen velmi slunných oblastech. Proti dešti totiž prakticky postrádá ochranu.
Přestože vůz standardně postrádá klasickou plechovou střechu a dodává se s lehkou a prostorově úspornou plátěnou, Mazda ve spolupráci se specialistou Magna navrhla minimalistické řešení střechy, které již nezabírá v kufru místo prakticky žádné.
Střecha je totiž jen nouzovým řešením, kouskem plátna nataženým přes základní kostru. Díky tomu nezabírá prakticky žádné místo, avšak klesá taktéž komfort natahování. Není tu žádná elektronika, střecha se musí natáhnout manuálně.
Střechou ale tuning vozu nekončí. Podvozek dostal speciální péči od MazdaSpeed, posílené jsou brzdy a kontakt se silnicí obstarávají polozávodní pneumatiky. O ozvláštnění se stará nová příď s LED světly a o něco ostřejšími tvary.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.