Chevrolet představuje novou generaci pick-upu Colorado, který tvoří střední třídu těchto v zámoří oblíbených užitkových vozů.
Nové Colorado se drží současného směru, kterým se řídí trh s pick-upy. Zvenčí i v interiéru jde o vůz velmi se blížící běžnému osobnímu vozu, ať již designem nebo zpracováním a luxusem. Pod kabátkem však jde o klasický užitkový pick-up, který je určen k práci na poli či v lese. Tedy alespoň by měl dle automobilky být, zatím však nebyly zveřejněny hodnoty maximální tonáže nákladu, ať již na korbě či v závěsu.
Jak je u dnešních pick-upů zvykem, v nabídce bude přinejmenším 26 verzí. Na výběr bude ze dvou motorů, diesely Duramax mají objem 2,5 a 2,8 litru a dávají výkony 150 a 180 koní.
Již nutností je nabídka více karoserií, k dispozici tak bude klasická dvousedadlová varianta, zvětšená dvoumístná a plnohodnotná pětimístná varianta. Taktéž bude možné zakoupit vůz vybavený nižším či vyšším podvozkem.
Praktickému využití jistě napomůže až třicítka schránek rozmístěných po interiéru, výbava nabídne vše nutné.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.