Chevrolet představuje novou generaci pick-upu Colorado, který tvoří střední třídu těchto v zámoří oblíbených užitkových vozů.
Nové Colorado se drží současného směru, kterým se řídí trh s pick-upy. Zvenčí i v interiéru jde o vůz velmi se blížící běžnému osobnímu vozu, ať již designem nebo zpracováním a luxusem. Pod kabátkem však jde o klasický užitkový pick-up, který je určen k práci na poli či v lese. Tedy alespoň by měl dle automobilky být, zatím však nebyly zveřejněny hodnoty maximální tonáže nákladu, ať již na korbě či v závěsu.
Jak je u dnešních pick-upů zvykem, v nabídce bude přinejmenším 26 verzí. Na výběr bude ze dvou motorů, diesely Duramax mají objem 2,5 a 2,8 litru a dávají výkony 150 a 180 koní.
Již nutností je nabídka více karoserií, k dispozici tak bude klasická dvousedadlová varianta, zvětšená dvoumístná a plnohodnotná pětimístná varianta. Taktéž bude možné zakoupit vůz vybavený nižším či vyšším podvozkem.
Praktickému využití jistě napomůže až třicítka schránek rozmístěných po interiéru, výbava nabídne vše nutné.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?