U Lotusu měli potíže s typem Exige, jeho čtyřválec nevyhovoval emisním předpisům. Než by Exige pohřbili vecpali do něj jednotku V6 z Evory S.
Základ pochází z původního Exige ale dostal optické retuše, které mu měli přidat na agresivitě. Nový aerokit vypadá působivě, zadní křídlo přímo okruhově. Karoserie byla pro zástavbu šestiválce prodloužena. Nyní Exige S rozhýbává přeplňovaný 3,5 litrový šestiválec o výkonu 346 koní umístěný před zadní nápravou. Poháněna jsou kola zadní nápravy. To vše při hmotnosti 1080 kg vypadá na solidně dynamický vúz. Technické detaily zatím Lotus nezveřejnil. V interiéru bude k dispozici větší komfortní výbava než v předchůdci.
Nové supersportovní modely jsou v plánu na rok 2013, do té doby musejí příznivci značky vydržet s Exige S a Evorou S. Na základě Exige S vznikne i soutěžní speciál R-GT (ZDE).
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?