Terénny VW Amarok dostane 8-stupňový automat

Braňo Porubčan, 18. září 2011, 10:55 Google+

Osemstupňový automat sa čoskoro dostane aj do triedy terénnych off roadov. Premiéru bude mať v pick-upe Volkswagen Amarok.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Amarok

Amarok | foto: Volkswagen

Sdílejte článek

Osemstupňové automaty bývali doteraz skôr vyhradené pre luxusnejšie limuzíny alebo SUV prémiových značiek, no pre jej montáž do modelu Touareg sa rozhodol aj nemecký Volkswagen. Po novom však tento automat bude automat dostupný aj v mohutnom off-roade Amarok, ktorý je zástupcom automobilky v triede terénnych vozidiel pick-up.

Osemstupňovú automatickú prevodovku vyrába spoločnosť ZF, Volkswagen ju v Amaroku poskytne v spojení s dvakrát preplňovaným vznetovým motorom 2,0 Bi-TDI, ktorý ponúka maximálny výkon 132 kW/180 k, na obe nápravy prenáša krútiaci moment 420 Nm. Maximálna rýchlosť dosahuje 179 km/h a priemerná spotreba nafty dosahuje 7,6 l/100 km, čo sú na takýto off-road viac než slušné parametre.

Kombinácia motora 2,0 Bi-TDI a 8-stupňovej automatickej prevodovky vykazuje nižšiu spotrebu, ako verzia so 6-stupňovým manuálom, to všetko aj vďaka balíčku BlueMotion Technology. Ten okrem iného obsahuje systém štart/stop, u terénneho pick-upu vyvoláva úsmev na tvári použitie pneumatík s nízkym valivým odporom...Táto verzia bude dostupná vo štvordverovej verzii s dvojitou kabínou, zrejme bude ideálna na ťahanie prívesov, ktorý môže mať hmotnosť až 3,2 tony.

Volkswagen Amarok 2,0 Bi-TDI sa v kombinácii s 8-stupňovým automatom dostane na trh už začiatkom budúceho roka.

Vytisknout

Diskuze: Terénny VW Amarok dostane 8-stupňový automat

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

reklama

Doporučujeme

Exige R-GT

Lotus Exige R-GT - hurá do rallye

Čtěte dále

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud