Maybach provedl jisté změny na svém jediném modelu. A současně ukázal to nejlepší co umí na modelu 125.
Nepříliš úspěšný superluxusní vůz dostal několik technických změn. Dotkly se vrcholné verze S, která je dostupná pro kratší verzi 57, i delší 62. Inovovaná motorizace má o 20 koní vyšší výkon, kombinovaná spotřeba však klesla na 15,8 litru. Změnily se i vzhledové detaily.
Maybach se ve Frankfurtu nicméně prezentoval především verzi Edition 125. Ta nabízí jen to nejlepší, co jsou konstruktéři schopní a ochotní do tohoto vozu nainstalovat. Celý interiér je laděn do kombinace černé a stříbrné barvy. Mimo standardních luxusních vychytávek tu najdeme zejména podpis Wilhelma Maybacha, zakladatele firmy, který odlišuje tento vůz od ostatních.
Během zdánlivě poklidné autosalonové prezentace to uvnitř firmy vře. Automobilka Daimleru nevydělává a i přes použití slavného jména a špičkové techniky Maybach nepřekonává v prodejích Rolls Royce Phantom. Zatímco Rolls loni prodal přes tisíc Phantomů ve všech třech variantách (přičemž sedan má převahu), Maybach udal jen něco přes 200 vozů a původně plánovaných tisíc vozů ročně nepřekonala automobilka ještě v žádném roce.
Budoucnost značky pod křídly Daimleru není nikterak růžová. Pravděpodobný je prodej a jako hlavní zájemce se jeví Aston Martin. Ještě není jasné, půjde-li o prodej celé značky, která má s Mercedesem staleté historické kořeny, nebo spíše jen jistou formu spolupráce. Rozhodnout by se mělo do konce roku.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?