Maybach Edition 125 - luxus a menší facelift a nejasná budoucnost

Marek Litzman, 15. září 2011, 12:45 Google+ Frankfurt 2011

Maybach provedl jisté změny na svém jediném modelu. A současně ukázal to nejlepší co umí na modelu 125.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Maybach

Maybach | foto: Maybach

Sdílejte článek

Nepříliš úspěšný superluxusní vůz dostal několik technických změn. Dotkly se vrcholné verze S, která je dostupná pro kratší verzi 57, i delší 62. Inovovaná motorizace má o 20 koní vyšší výkon, kombinovaná spotřeba však klesla na 15,8 litru. Změnily se i vzhledové detaily.

Maybach se ve Frankfurtu nicméně prezentoval především verzi Edition 125. Ta nabízí jen to nejlepší, co jsou konstruktéři schopní a ochotní do tohoto vozu nainstalovat. Celý interiér je laděn do kombinace černé a stříbrné barvy. Mimo standardních luxusních vychytávek tu najdeme zejména podpis Wilhelma Maybacha, zakladatele firmy, který odlišuje tento vůz od ostatních.

Během zdánlivě poklidné autosalonové prezentace to uvnitř firmy vře. Automobilka Daimleru nevydělává a i přes použití slavného jména a špičkové techniky Maybach nepřekonává v prodejích Rolls Royce Phantom. Zatímco Rolls loni prodal přes tisíc Phantomů ve všech třech variantách (přičemž sedan má převahu), Maybach udal jen něco přes 200 vozů a původně plánovaných tisíc vozů ročně nepřekonala automobilka ještě v žádném roce.

Budoucnost značky pod křídly Daimleru není nikterak růžová.  Pravděpodobný je prodej a jako hlavní zájemce se jeví Aston Martin. Ještě není jasné, půjde-li o prodej celé značky, která má s Mercedesem staleté historické kořeny, nebo spíše jen jistou formu spolupráce. Rozhodnout by se mělo do konce roku.

Vytisknout

Diskuze: Maybach Edition 125 - luxus a menší facelift a nejasná budoucnost

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

SUT 1

SsangYong SUT-1 - s novou tváří vstříc lepším zítřkům

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud