Korejská značka Ssangyong ukázala ve Frankfurtu svoji představu menšího a levnějšího SUV, které vzhledem připomíná Land Rover Evoque.
Sportovně laděné SUV by mělo být v prodeji v velmi kompaktními rozměry, koncept má na délku totiž jen 414 cm, patří tak do společnosti těch nejmenších prodávaných SUV.
Zajímavé je, že již známe některé technické údaje vozu, který ještě musí udělat pár kroků do sériové výroby. Pod kapotou bychom tak měli najít motory o objemu 1,6 litru, jeden benzínový, jeden dieselový. Přes šestistupňovou automatickou či manuální převodovku by měla jít jejich síla na přední nápravu či na všechna čtyři kola.
Za pozornost jistě stojí dveře otevírající se proti sobě, které nepotřebují B-sloupek, který tak bylo možné vynechat. Efektní je užití bezrámových skel, které tak tvoří efekt velmi dlouhého bočního prosklení. Sedačky uvnitř je potom možné otáčet kolem dokola, díky čemuž je možné vytvořit variabilní vnitřní sezení.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?