Podobně jako Porsche před lety, i Maserati by se rádo etablovalo na trhu luxusních a zároveň sportovních SUV a zachránilo tak své finanční výsledky.
Také je vám to jméno jaksi povědomé? V tom případě máte dobrou paměť, Maserati již totiž jednou koncept Kubang představilo a to v roce 2003.
Tentokrát se však zdá, že vše bdue dotaženo do zdárného konce. Maserati totiž tentokrát za sebou má silného partnera v Jeepu, který může dodat firmě sadu kvalitních komponent.
Design vychází z nejlepších tradic Maserati a je velmi sportovní. Pod kapotou bude trůnit výkonný, ale zatím neznámý motor. Je možné, že bude pocházet od Ferrari. Jasné však je, že jeho sílu bude přenášet osmistupňová převodovka, samozřejmě naladěná na sportovní notu.
Přestože o výrobě nepadlo ani slovo, je evidentní, že Kubang je pomalu ale jistě připraven do prodeje.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.