Frankfurt se stane místem premiéry nového vozu od Opelu, který má ukazovat možnou budoucnost elektrické dopravy.
Malý koncept s trochu nezvyklým tvarem má excelovat zejména cenou. Ta je největším zabijákem současných elektromobilů.
Díky nízké hmotnosti, která má být oproti jiným vozům pouze třetinová, není třeba implementovat příliš vysoké kapacity baterií a příliš výkonný motor. Přesto je dojezd roce stu kilometrů, což není dvakrát moc.
Více informací nám Opel zatím nedal. Budeme si muset počkat až na autosalon, který začíná již za pár dní.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?