Citroën se ve Frankfurtu vydá také retro směrem. Koncept Tubik bude navazovat na retrosnažení Volkswagenu Bulli.
Koncept Tubik navazuje na dnes již legendárního souputníka Volkswagenu Type 2, model H Van. Podivně tvarovaná dodávka byla jedním z vozů, které motorizovaly Francii a vyráběla se 35 let.
Koncept Tubik staví jeho pravoúhlé linie do nového, ladného světla. Přidává navíc velmi zajímavá řešení karoserie, kdy se levá strana, tedy do silnice, otevírá klasicky, zatímco pravá se zvedá jako celek a otevírá obří přístup do zvláštního interiéru. V něm sedí řidič jakoby osamocen a zbytek interiéru je vyhrazen posádce tak, aby vytvořil přímo klubovou atmosféru.
Přední sedadlo je otočeno vzad, zadní lavice je klasicky, vpřed, a uprostřed může být další řada sezení, kterou je možné nechat zmizet, nebo třeba z ní také udělat lůžko.
Detaily o technice zatím neznáme.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?