Citroën se ve Frankfurtu vydá také retro směrem. Koncept Tubik bude navazovat na retrosnažení Volkswagenu Bulli.
Koncept Tubik navazuje na dnes již legendárního souputníka Volkswagenu Type 2, model H Van. Podivně tvarovaná dodávka byla jedním z vozů, které motorizovaly Francii a vyráběla se 35 let.
Koncept Tubik staví jeho pravoúhlé linie do nového, ladného světla. Přidává navíc velmi zajímavá řešení karoserie, kdy se levá strana, tedy do silnice, otevírá klasicky, zatímco pravá se zvedá jako celek a otevírá obří přístup do zvláštního interiéru. V něm sedí řidič jakoby osamocen a zbytek interiéru je vyhrazen posádce tak, aby vytvořil přímo klubovou atmosféru.
Přední sedadlo je otočeno vzad, zadní lavice je klasicky, vpřed, a uprostřed může být další řada sezení, kterou je možné nechat zmizet, nebo třeba z ní také udělat lůžko.
Detaily o technice zatím neznáme.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.