Honda na autosalon Frankfurtu přiveze mimo nového Civicu také omlazený superúsporný Insight. Bude ještě úspornější.
Honda Insight je, podobně jako Toyota Prius, vozem přímo konstruovaným na zástavbu hybridního pohonu. Proto dosahuje v kategorii spotřeby výjimečných hodnot. Ty se navíc ještě zlepší.
Honda Insight nyní dosahuje spotřeby 4,4 l/100 km, což odpovídá emisím oxidu uhličitého 101 g/km. Nyní mají emise poklesnout o dalších pět gramů což odpovídá snížení spotřeby o dvě desetiny litru.
Může za to účinnější převodovka, omezení ztrát v motoru i v klimatizaci, optimalizací prošla i aerodynamika.
Změn je více, vylepšil se například kritizovaný výhled vzad. Zaručeně vůz poznáme podle nové přední masky.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.