Honda na autosalon Frankfurtu přiveze mimo nového Civicu také omlazený superúsporný Insight. Bude ještě úspornější.
Honda Insight je, podobně jako Toyota Prius, vozem přímo konstruovaným na zástavbu hybridního pohonu. Proto dosahuje v kategorii spotřeby výjimečných hodnot. Ty se navíc ještě zlepší.
Honda Insight nyní dosahuje spotřeby 4,4 l/100 km, což odpovídá emisím oxidu uhličitého 101 g/km. Nyní mají emise poklesnout o dalších pět gramů což odpovídá snížení spotřeby o dvě desetiny litru.
Může za to účinnější převodovka, omezení ztrát v motoru i v klimatizaci, optimalizací prošla i aerodynamika.
Změn je více, vylepšil se například kritizovaný výhled vzad. Zaručeně vůz poznáme podle nové přední masky.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?