Audi se na přípravách do Frankfurtu řádně vyřádila. Představí tam hned trojici svých silných modelů, které tradičně charakterizuje písmenko S.
Audi připravilo pro všechny tři ostré modely jeden motor, který ladilo spolu s Bentley. Jde o nový čtyrlitr s osmi válci postavenými do V. Jeho výkon přenáší sedmistupňová dvouspojková převodovka na všechna čtyři kola.
Základní verze motoru má výkon 420 koní a modelům S6 a S7 stačí ke zrychlení z klidu na stovku za 4,8 a 4,9 sekundy. Ta posílená, kterou bude pod kapotou ukrývat nejsilnější S8, má k dispozici 512 koní. Velký křižník díky tomu zrychlí na stovku za 4,2 sekundy.
Všechny tři modely zažijí premiéru na autosalonu ve Frankfurtu. A na tu my se těšíme.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?