Volvo C70 je jediným kabrioletom v ponuke švédskej značky, a tak sa netreba čudovať, že mu automobilka venuje zvýšenú pozornosť. Po poslednej modernizácii vzhľadu zhruba pred dvomi rokmi prichádzajú ďalšie drobné inovácie.
Neskúsené oko pozorovateľa nemusí zmeny zaznamenať na prvý pohľad. Pravdou však je, že nové kabrio C70 dostalo upravenú grafiku predných a zadných svetlometov, pribudlo diódové denné svietenie a vylepšený je aj vzhľad oboch nárazníkov. Samozrejmosťou je nový dizajn 18-palcových diskov z ľahkých zliatin. Po novom je možné zvoliť kontrastný lak trojdielnej elektricky ovládanej strechy. Interiér môže na prianie hýčkať posádku novým koženým čalúnením Beechwood alebo dreveným dekorom z čierneho dubu.
Volvo C70 môže poháňať benzínový motor 2,5 T5 s výkonom 169 kW/230 k, spojený s 5-stupňovou automatickou prevodovkou. V ponuke je aj vznetový dvojlitrový päťvalec D3 naladený na výkon 110 kW/150 k alebo D5 s výkonom 140 kW/177 kW. Tieto motory môžu byť spojené so 6-stupňovou manuálnou alebo automatickou prevodovkou.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.