Modernizovaná podoba nemecko-španielskeho Seatu Exeo sa predstaví na autosalóne vo Frankfurte. Čím ešte dokáže zaujať?
Seat Exeo, alebo ak chcete, pretvorené Audi A4 minulej generácie, to nemá na trhu ľahké. Preto sa najnovšie bude snažiť zaujať novou grafikou predných bi-xenónových svetiel v kombinácii s diódovým denným svietením, alebo mierne upravenou maskou chladiča. Svetlomety zrejme nebudú prvkom štandardnej výbavy, a tak si ich bude musieť zákazník dodatočne zvoliť v rámci doplnkovej výbavy. Ďalšou novinkou bude inovovaný dizajn 17- alebo 18-palcových zliatinových diskov.
V ponuke pribudne aj ekologická verzia Ecomotive v podaní známeho naftového motora 2,0 TDI. Automobilka zatiaľ nespresnila jeho maximálny výkon, sériovo dodávaný systém štart/stop však pomôže znížiť spotrebu pod 5 litrov nafty na 100 km, emisie CO2 klesnú pod hranicu 120 g/km.
Bližšie informácie a viacero fotografií očakávame pri predstavení na autosalóne vo Frankfurte.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?