Když se do něčeho pustí italští tuneři od Romeo Ferraris obvykle to dopadne skvěle. Jejich poslední kreace na bázi Mini Countryman je toho důkazem.
Společnost Romeo Ferraris již byla na našem webu několikrát zmiňována, vzpomeňme třeba úpravu Alfy Romeo Mito. Upravují zde zejména Fiaty 500, Alfy Romeo ale třeba i BMW či Mercedesy.
Ale zpět k úpravě Mini Countryman, ta vznikla k oslavě 150 let vzniku Itálie, odtud název 150 Anniversario. Co vedlo výrobce k oslavě této nacionální události protřednictvím Countrymanu asi nemá cenu řešit. Důležitý je výsledný produkt a ten vypadá k světu. Ačkoli nejde o sportovní model dokázali u něj zvýraznit sportovního ducha. Již použitá barevná kombinace matové modré a stříbrné je dosti neobvyklá. Celek doplňují černá kola a maska chladiče.
Technicky se vyšlo z nejsilnější sériové specifikace Cooper S. Ta v sérii nabízí z přeplňované šestnáctistovky solidních 184 koní a kroutící moment 240 N.m. Úpravou mezichladiče, novým nastavením řídící jednotky a výfukovým potrubím vyústěným dvojicí masivních koncovek bylo dosaženo konečných 227 koní a 328 N.m.
Úpravy neminuly ani podvozek, ten byl náležitě přitvrzen a je navíc stavitelný. Cooper jezdí na slušivých devatenáctipalcových kolech od O.Z. Racingu obutých do gum Yokohama Advan Sport šíře 225 mm. Brzdy dodalo Brembo. Interiér byl zhodnocen bílou kúží s motivy italské trikolory.
zdroj: carscoop
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?