Menší pick-up vyvinutý a vyráběný speciálně pro Čínu se představil na tamním mezinárodním autosalonu. Je produktem firem FAW a GM.
Zahraniční firmy nemohou na čínský trh vstupovat přímo. Z hlediska tamních zákonů je výrazně snazší uzavřít alianci s některým z domácích výrobců a vozidla vyrábět společně. General Motors takto spolupracuje se společností FAW a novým produktem jejich práce je pick-up Kuncheng.
Je určen pro obchodníky, rolníky a další drobné podnikatele. Nabídne zejména docela příznivou cenu 61 tisíc juanů (v přepočtu 160 tisíc korun), přičemž výbava zahrne například tříbodové pásy vepředu či elektronicky stavitelná zrcátka. Naproti tomu airbag nabízen není.
Pod kapotou se nachází motory o objemu 2,2 a 2,4 litru s dieselovým a benzínovým palivem. Výrobce akcentuje zejména jejich spolehlivost, diesel má být schopen nastartovat i v -25 stupních.
Premiéra se odehrála na autosalonu v čínském městě Čchang-čchun.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?