Menší pick-up vyvinutý a vyráběný speciálně pro Čínu se představil na tamním mezinárodním autosalonu. Je produktem firem FAW a GM.
Zahraniční firmy nemohou na čínský trh vstupovat přímo. Z hlediska tamních zákonů je výrazně snazší uzavřít alianci s některým z domácích výrobců a vozidla vyrábět společně. General Motors takto spolupracuje se společností FAW a novým produktem jejich práce je pick-up Kuncheng.
Je určen pro obchodníky, rolníky a další drobné podnikatele. Nabídne zejména docela příznivou cenu 61 tisíc juanů (v přepočtu 160 tisíc korun), přičemž výbava zahrne například tříbodové pásy vepředu či elektronicky stavitelná zrcátka. Naproti tomu airbag nabízen není.
Pod kapotou se nachází motory o objemu 2,2 a 2,4 litru s dieselovým a benzínovým palivem. Výrobce akcentuje zejména jejich spolehlivost, diesel má být schopen nastartovat i v -25 stupních.
Premiéra se odehrála na autosalonu v čínském městě Čchang-čchun.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?