Koleos nevzbudil u zákazníkov príliš veľký záujem, automobilka mu preto naordinovala facelift. Čoskoro sa do ulíc dostane Renault Koleos s novou tvárou.
Renault Koleos je na trhu už pomerne dlhý čas, no pravdupovediac, veľa vody nenamútil. Dôkazom toho sú jeho skôr slabšie predaje v Európe, kde bol zákazníkmi prijatý veľmi striedmo. Čo bolo príčinou? Podľa slov viacerých potenciálnych zákazníkov bol dizajn tým, čo ich od kúpy modelu Koleos odradilo. Ten bol doteraz príliš nevýrazný.
Renault však predstavil modernizovaný Koleos, ktorý prichádza s novou tvárou, ktorá podľa Renaultu dokáže osloviť viacero zákazníkov. Zmeny na dizajne francúzskeho SUV sú badateľné len v prednej časti vozidla. Tá nesie novú šesťuholníkovú masku chladiča, inak tvarovaný nárazník a nový dizajn svetlometov a hmloviek. Koleos sa nezaobíde bez vymenených spätných zrkadiel, ktoré nesú smerové ukazovatele z LED diód. K dispozícii bude niekoľko nových farebných odtieňov karosérie a nových typov diskov z ľahkej zliatiny.
Porovnajte dizajn staršieho a novšieho prevedenia Renaultu Koleos.
Faceliftovaný Koleos by mal aj naďalej poháňať jeden benzínový motor 2,5 s výkonom 126 kW, a naftový motor 2,0 dCi vo dvoch prevedeniach výkonu (110 a 129 kW). Tie by však mali mať mierne nižšiu spotrebu ako doteraz, bližšie informácie zatiaľ nie sú známe.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.